10 лютого 2011 р.

І знову листівка по завданнях

Коли я сідала робити цю листівку то перш за все хотіла, щоб вона була незвичної форми. Натрапила на один чудовий блог де є безліч ідей для листівок незвичної форми, але на жаль я ту сторінку закрила :(((. Тому зараз не може поділитись посиланням, але я обов'язково знайду.



На відміну від попередньої ця спочатку не виходила і я відклала її завершення до вечора...
Отже я хочу прийняти участь в завданні магазину та блогу Delki - "Романтическое настроение" 
Найбільша квіточка, яка по задуму мала бути персикового кольору - є такою тільки в середині, а краї на фото виглядає майже оранжевою. Фотошопом я не володію, а чоловіка не стала напрягати, вирішила вішати фотки такі як є. хоча я робила по завданню № 2. Палитра блогу  Scrap moda

Також хочу прийняти участь в таких завданнях:
Скрапстудія Sun House - Завдання №14 Валентинка
Good Hobby - завдання №14: Я тебе люблю! (обов'язковий елемент серце)
Ассорті - Одна любовь на двоих -танцююча пара і два серця

4. "Оглянись вокруг!" - Kiss me! - пара, що танцює - на мій погляд танець закоханої пари не може залишитись без поцілунків
Від модне хобі завдання №3 - "Признание в любви" - є серця, але відсутній червоний колір
Fairy's challenges завдання "Мулен Руж" - в мене асоціюється з мереживом і рожевим кольором
WOC - Love is...

Ще останнє, трохи не забула я нарешті замовила собі іменний штамп на ось цьому сайті, і тому свої листівки я тепер не підписую
Ось тепер нарешті все...

6 коментарів:

  1. Красивая валентинка! :)
    Спасибо за участие в задании блога Sun House! :)

    ВідповістиВидалити
  2. Какая интересная форма! Очень романтичная открыточка получилась!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Оригинально! Интересная валентинка!
    Спасибо за участие в задании Творческой мастерской "Good Hobby"

    ВідповістиВидалити
  4. Оригинальная открыточка!
    Спасибо за участие в задании от скрапстудии Sun House!

    ВідповістиВидалити
  5. красивенько!
    спасибо, что участвуете в Fairy's Challenges!
    удачи в розыгрыше)

    ВідповістиВидалити
  6. как романтично!
    благодарим за участие в задании ОВ! :)

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain